mojaSymfonia.pl
Strona Główna Strona główna Połącz z konsultantem Połącz z konsultantem
 
 
System Zarządzania
Symfonia Dodatki
Symfonia i Prawo
Symfonia Szkolenia
Symfonia ON-LINE
Symfonia FORUM
Symfonia TERMINALOWO
Symfonia i Produkcja
Symfonia Otoczenie
eWindykator
Kontakt
 
Gdzie KUPIĆ ? »
BIURA RACHUNKOWE
pracujące z Symfonią »
Symfonia ZDALNIE »
Symfonia w zakładach
PRODUKCYJNYCH »
Pomoc ZDALNA »
FORUM użytkowników
Systemu Symfonia »
AKTUALNE wersje »
Znasz SYMFONIĘ ?
Szukasz PRACY ? »
Start
 
Aktualności  
 
 Wypróbuj SaldeoSMART !!!

Zachęcamy do wypróbowania nowoczesnej aplikacji SaldeoSMART współpracującej z oprgramowaniem Symfonia.

SaldeoSMART – Odczytywanie Dokumentów, to aplikacja, która analizuje skany lub elektroniczne formy dokumentów: faktur, wyciągów bankowych. System pobiera informacje z dokumentów, automatyzując proces księgowania w Symfonia Finanse i Ksiegowość lub Mała Ksiegowość.

Dzięki SaldeoSMART:

Zyskujesz czas, wyeliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy.

Aplikacja jest dostepna w wariantach:

online – aplikacja jest utrzymywana na serwerach "data center", koszt już od 200/250 zł /miesiąc

lokalna – instalowana na serwerach należących do firmy

 

Dostępne moduły:

Odczytywanie dokumentów

  • Odczytywanie polskich i zagranicznych faktur
  • Odczytywanie wyciągów bankowych
  • Obsługa dokumentów wielostronicowych
  • 3 metody dodawania skanów dopasowane do potrzeb użytkowników
  • Podgląd faktury w programie księgowym
  • Elektroniczne archiwum dokumentów
  • Pełnotekstowa wyszukiwarka dokumentów
  • Raporty analityczne na podstawie danych z faktur
  • Mechanizmy automatyzujące dekretację
  • Integracja z programem księgowym lub systemem ERP

Komunikacja z klientem

  • udostępnianie Klientom biura programu do wystawiania dokumentów sprzedaży (faktur VAT, zaliczek, korekt, rachunków, faktur cyklicznych itp.) z ich importem do programu księgowego Biura
  • wygodne i szybkie przesyłanie Klientom comiesięcznych rozliczeń - podatków, ZUS czy wyników firmy,
  • automatyczne przypominanie Klientom o konieczności zapłacenia podatków i ZUS,
  • tworzenie elektronicznego archiwum dokumentów dostępnego dla Biura i Klienta,
  • błyskawiczne wyszukiwanie dokumentów za pomocą zaawansowanej wyszukiwarki,
  • tworzenie elektronicznych teczek dokumentów kadrowych,
  • moduł prowadzenia firmowej KASY (KP, KW, Raporty Kasowe) online

Obieg dokumentów

  • Odczytywanie papierowych i elektronicznych faktur
  • Konfiguracja indywidualnego obiegu dokumentów
  • Obsługa różnych typów dokumentów (Faktur, Zamówień, Pism i innych)
  • Zarządzanie uprawnieniami Użytkowników
  • Integracja z programem księgowym lub systemem ERP

 

Możemy umowić bezpłatną prezentację aplikacji w siedzibie Państwa firmy lub zdalnie

Jesli są Państwo zainteresowani zapraszamy do kontaktu:

e-mail: biuro@mix-soft.pl

tel.: 22 753 85 38

 

 

 

 
  Właścicielem portalu mojaSymfonia.pl jest firma Mix-soft partner SAGE. Link do strony producenta. Systemy Symfonia,FORTE - Oprogramowanie dla biznesu.
projekt i realizacja: e-line systemy internetowe